Eh haru comvip elr , vä ? vä ?

Jag märker att jag börjar skriva blogg allt mer sällan , men jag har inte haft tid , men det kommer jag säkert få när skolan börjar! Skolan... om TVÅ dagar , SUCK.

De här dagarna som gått har bestått av mycket ringning , några anonyma hahhahaa. Och så har jag varit mycket på stan , igår t.e.x leta jag efter en väska. Men såklart fanns inte den som jag hade sett nån dag innan och tänkte köpa , sen hitta jag väl inga andra , eller jo det gjorde jag ju , men inte som jag hade råd me hahah.
Idag ska vi hänga me sandman och emilia! Vet inte riktigt när vi ska träffas men men det blir väl om ett tag :)

Skulle inte världen va lite bättre om ALLA skaffa comviq kompis ? HAHA då skulle ju alla ringa nästan gratis och smsa gratis och bla bla :) du som inte har comviq , jag tycker du ska ta dej en funderare på om du faktiskt inte ska skaffa de ?! 

Ha en bra dag. Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0