Go winki ;)

shuu.

Idag hängde jag och sara me cicci och emilia. vi träffade cicci på brantingstorg som bestämt , och vi cyklade raka vägen till solariumet som , bestämt haha. emilia kom efter ett tag , och sen joinade gustavsson och bjervner också ;) men bjervner och gustavsson sa hejdå till oss direkt när de var klara , och de va klara långt före oss haha.

Efter solningen stack vi fyra till mcdonken för emilia var hungrig! jag hade bara fem kr men fick två av sara så att jag kunde slicka i mej än glass ;)
Sen cykla vi till gränby , och titta på skor och kläder. Men vi kände oss faktiskt inte riktigt nöjda , aså inte riktigt bruna , så vi stack till solariumet igen och delade på en tid. cic och sara delade tio min , sen fick de byta me mej hahah. blev väl inte värsta skillnaden den här gången , men lite :)
sen stack jag&sara till gloria , hon hade varit på sin lillebrorsas tävling , han kom femma, vilket e riktigt bra plats!
jag åkte vid sju för då började jag bli gräsligt hungrig , mmm kyckling...

Japp så var det slut på sommalovet för de här året! men men , det kommer många fler!
Hej hej skola haha hur deprimerande e inte de ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0