In the shower! // Sylvester, Bernard och Torkel.

Nu är hon där nere och duschar medans vi som är så himla snälla ska skriva lite i hennes blog om det sneaste som har hänt! För att hon har inte skrivit på ganska länge, fyyy skäms!
 
Ja för några dagar sen kom cicci hem från gotland, hon hade varit där i 10 dagar! Vi har saknat henne! Hon hade en läskig clown-tavöla i sitt sovrum mittemot hennes säng! Hon blev vettskrämd så fort man kunde se den i mörkret, hon tog ner den och ställde den på golvet! ~ hahhaahha!
Jaa och nu har Alva och jag sovit här sen igår, och igår va vi på stan och köpte lite grejer haha.. Vi träffa Zoe, vilket var mucho läängesen vi såg henne. ( på HM) Gloria och cicci var där, sen kom alva och mötte upp dom på åhlens,föfan! Vi såg det sista avsnittet av flight idaag! Det var riktigt sorligt gloria och ciici blev ledsna men jag kunde hålla hoppet uppe! Eftersom att jag bara sett avsnitt... Innan de hära rå!  Vi lästen om den mytom-spunne-legenden tupac! Det var scary, vi tog en funderare om hur allt hade gått till m.m...Vi ringde nån meee... kan inte avslöja mer!

Nu ska vi gå hon kan komma närsomhelst! ahah sorry för att perspektivet, vi skrev lite olika, ibland alva och ibland jag hahah.

/ Alva & Gloria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0