Sniff sniff

heej

ÄNTLIGEN HAR JAG LÄST UT BOCKEN HAHA!

FREDAG!
  
Om det e nånting jag diggar så e det fredagar asåå , så skönt! igår va jag sjuk men kunde komma till skolan idag , allt va som vanligt , öberg lika tråkig hahah. Efter skolan stod vi och prata länge me emilia och amanda sen kom tanya och william , och vi passa på att sniffa lite hahahah ;)

Sen stanna jag , S&G till vid den legendariska drogbänken som vi inte sätt på länge , ett kärt återseende!
Vi satt där ett tag , sen gick vi till glorraans crib. Vi vänta på sal också för att planera lite om morgondagen.
Sara åkte vid fem typ för att få sin underbara mcdonkenmat , men jag stanna och fick som tur va äta en god kycklinggryta hos gloria! Sen diska vi , åt godis , lyssna på musik , va ute , spela hockeyspel och hade kul ;)
sen åkte jag hem för typ exakt en timme sen haha..
Men men , nu ska jag titta på tv me pappa! och.. ha ett bra liv!

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0