En tidig jul

hej jag heter cecilia och suger så groooovt på att skriva blogg!!

Men nu ska vi inte prata mer om det. Äntligen klar med alla julklappar! Frid och fröjd. I onsdags och torsdags åkte jag ner för att köpa det sista. Tanya va me båda gångerna och i torsdags var det okså william, gloria och tova som hängde med. 
Igår var det julavslutning på brantingskolan. Min klass började 09.40 men eftersom jag går i kören var jag rvungen att vara där 10 över åtta. Pisspiss men aja sånt e livet mina vänner. Hillevi var riktigt exhalterad och blev gråtfärdig när hon hörde oss sjunga haha.
Vi slutade ungefär tjugo i elva och alla gav julklappar till varann och kramades och önskade god jul och det var riktig julstämning hihi :) Jag, tanya, gloria, emilia, sara och malin gick till willys och köpte lite billigt godis men sen var det dags för mej att dra mej tillbaka hemåt. Hemma var det fullfart, jag hann bara byta om och rafsa ner lite saker i min väska sen bar det av till farfar och bibbi. Vi åt en massa och åter massa god mat och öppnade julklappar. Jag fick:
Tre hudkrämer från body shop
Ett paket från dove
Mysiig halsduk

Vi sov över där, sen åkte vi hem vid typ ett och stanna hos kära farmor på vägen :)
när jag kom hem satte jag mej direkt vid datan hahah xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0