Hej svej leverpastej


ojdå, skulle lägga in en kommentar på mitt förra inlägg, och oopsie det råka bli två höhö.

Nu är jag hemma från mormor! Det första jag gjorde när jag kom hem var att sätta mobilen på laddning xD
Eftersom att jag är en sån som alltid glömmer det viktigaste så gjorde jag det nu också. Från onsdag till söndag, utan mobilladdaren! Så det blev intee mycket smsande för min del.. Men jag klarade det hah!

Och nu är den efterlängtade mellandagsrean här :D fast lika efterlängtad är den ju inte av ALLA, eller hur gloria?
Och jag har fyndat saker, både här i uppsala och i gävle :) Härligt, härligt

Också fick jag en rolig nyhet idag också!

Puss&kram banan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0