Isen hade smält, så jag gick till vattenhallen

heeej mina vänner

Ja idag är det då min sista trettonårig dag! Och nu min sista trettonåriga kväll ju haha. Äntligen, aså det känns som jag varit tretton hela mitt liv xd

Den senaste veckan har varit ganska stressig. Allt möjligt, tex så ska jag och alva va me i en danstävling! Den är i gottsunda, man ska hitta på en egen koregrafi och uppträda den 16 dec! Gloria täntke va me men sen blev det lite för stressigt, hon kommer inte hinna träna så mycket och så, så därför e det bara jag och alva. Guud när jag tänker på det blir jag skiitnervös haha.

Idag var jag i boländerna me gloria, hennes mamma och syskon. Vi kom dit typ ett, gick till elgiganten ett tag, sen till ikea. Gick runt och tittade på saker, oj vad mycket de köpte haha ! Vi var kvar läänge, typ kvart i sex hihi , men det va kul att följa me!

Imorgon hoppas jag att jag vaknar upp med lite sjungande ja må ha leva  presenter, supergod frukost och glada människor som gör allt jag ber om mohahah!

Godnatt min skatt

Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Faisa

Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday dear Cecilia, happy birthday to you.
Hope you have a fantastic birthday :D
P.s it's great to be 14

2007-12-03 @ 16:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0