föralltid , så va det me det...

hejsan.

i förgår va ja me glorraan , hemma hos mej :) tiden rann i väg och så va det sent och eftersom gloria inte har nån cykel , var det bara för henne att sova över! vi satt i hängbro parken läänge , och tittade på den mycket vackra himlen haha . sen vid 12 vare dags att gå in till mej och göra iordning sängarna. men inte sova , nej nej , vi gjorde te och mackor och satte oss på min altan. vi satt viskande och pratade eftersom att min mamma sov vägg i vägg me oss och hon hade öppet fönster. men sen blev det drama haha.
min kära grannkatt sotnos tyckte absolut att hon skulle hoppa upp på taket och väcka hela huset och skapa dramatik. vi fick ta fram stege och då ville hon förstås inte komma utan hoppade från tak till tak typ , och vid typ halv 3 sen hoppa hon ner. haha men det gick bra! sen börade vi gör oss iordning och mamma kom upp och "om ni ska vara uppe såhär sent får ni iaf fall vara tysta!" , så det var bara att börja viska igen. men vi somnade väl efter en timme elr nåt!

På morgonen fick jag til min förtjusning se att rasmus hade laddat ner några riktigt gamla super mario spel på datan! aså det va tv spel men man spela på datan istället :P det va kuul!
jaa sen vi typ 2 gjorde jag och gloria oss iordning och vi åkte hem till henne , och sen började en jakt på hennes bröder .. de skulle vara vid gränbyskolan eftersom att det var gränbydagen haha. så vi cyklade runt lite överallt , trötta som vi va , och hittade de tillslut! sen åt vi :) jaa va gjorde vi sen... jo först åkte vi till gränby och köpte en glass sen åkte vi till mej! senare åkte vi till henne igen och blev rädda för det ytterst konstiga vädret..
men kul var det haha :)

ibland blir inte saker som man tänkt sej , människor gör saker som man aldrig trodde de skulle göra , men man kanske måste lära sej att leva med sånt.

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0