gamlis gangsters i farten!

det liksom gungar .. upp , ner , upp , ner..
jag har hoppat studsmatta 24/7 nu i 3 dagar

Nu har jag mycket att skriva! jag börjar me i förgår:
jag spenderade dagen me alva , vi hann me mycket. såga ner ett träd , bygga en studsmatta (mycket mer komplicerat än vad man kanske tror) , och hoppa studsmatta. vi hoppade och hoppade hela dagen , vid sex tiden kom min familj hem till alva för en liten grillfest haha xD mums. 
om du vill veta hur mycket jag väger , jag säger bara: 20+

igår:
alva kommer till mej vid ett tiden , jag drar ner min stora tshirt/nattlinne lite eftersom jag fortfarande inte har klätt på mej :P jag har lust att baka en kladdig kladdkaka så alva henkar och den blir inte så pjåkig alls , riktigt god faktiskt!
jaa vad gör vi mer... aså jag kommer inte ihåg allt men jag tror väl att vi gick till alva och hoppade studsmatta... jag sov över hos henne , men vi glömde våra poser innan vi skulle sova , sorgligt :(

idag:
vi vaknade och åt frukost , sen började vi planera vilka som kanske kunde komma till alva :P det började me att först kom sara , och vi hoppade såklart! lite bilder kanske?

image16 jag mitt uppe i luften image17alva&sara

sen kom emma , lite bilder kanske ? :P

image18emma&alva :)


vi hoppade länge , sen blev det väldigt varmt så vi gick hem till emmas pool (haha vi låter som värsta snobbarna:P) för att ta oss ett dopp , det var kul!
senare typ vid sju kom gloria och midia :D haha en bild kanske? elr två?

image19gloria&midia

senare kom filippa också ;)



vi hoppade (va annars :P) och slappade på en filt . sen gick vi hem till mej , och vi typ tio stack filippa och midia , lite senare stack gloria . haha sen fick jag låna ett par badshorts av emma , men hon ville inte henka till alva :P
så jag gick dit vi hoppade , och sen prata vi me gloria till halv ett , då var det dags för mej att gå hem!
superrolig dag ;D

imoron är det dags för fyrishov!

Puss&kram

vila i frid tina josefsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0