Hemma , men inte länge till

kom hem från mormor igår , va där i nästan en vecka.
det är skönt att va hemma , men den 3 aug åker jag igen , till GOTLAND! vist det ska väl bli kul , men jag hinner ju ALDRIG va hemma ?! zuck...
hos mormor hängde jag mycke me daisy och felisia haha vi hade kul :)
men såklart har jag blivit sjuk , SÅÅ jobbigt !! värsta förkylningen som hindrar mej från att va me kompisar nu när jag kommit hem. nu imorse fixade mamma nån grej som skulle hjälpa mot förkylningen , kokade vatten och hällde i några droppar av nånting sen , sen skulle jag sitta lutad över det i 10 min och andas in... kanske ingen succé , men det hjälpte lite :)
jaa så idag ska jag ta det lugnt ...

ha de gött

image31 vi hade kul ja :)

image32 gulligt haha


Puss&kram


Kommentarer
Postat av: sara

Gulligt (H)

2007-07-28 @ 17:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0