heting där , lääääm ... ;)

hejsan svejsan

igår (elr förgår blir det om man kollar på klockan) va det fest hemma hos oss. njaa det va absolut inte så kul som det låter , det va mina föräldrar som hade den haha , min mamma fyllde 50 år så det va fullt me folk! jag kunde äntligen slippa därifrån efter kl sju , då stack jag till gloria me sara! vi hade skoj , och pratade om MYCKET intressanta saker :P men vid elva vare dags att åka hem igen och det var väl typ då festen började haha , alla hade fått vin i sej och de satt och spelade gitarr och sjöng gamla låtar , de sjöng högre och högre ju längre tiden gick hahah.
idag slappade jag runt lite (hahah fan va mobbad jag låter) till typ hm.. 3 , halv 4 för jag väntade på att regnet skulle sluta så jag kunde åka till gloria haha. tillslut så gjorde det det och aa vid den tiden klädde jag på mej och cyklade iväg! vi va först inne men sen fick vi ett uppdrag av sally (glorias storasyster) att gå och köpa choklad i kiosken till henne. det hettade till lite där inne i kisoken måste jag säga hahah :P efter många ut och in hade vi äntligen chokladen OCH dessutom godis för tio kr var som vi fick av sally hahha väldigt hyggligt måste jag säga :D
vi va först inne sen blev det så varmt så vi gick ut i regnet och satt på en bänk och pratade , det va skönt :)
vi tog roliga bilder också , kan nog lägga in några sen :)
vi chockades av hur oerhört patetisk man kan bli ibland hahaha xD

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0