hp-nördarna goes: när är den där harry potter dokumentären på femman?!

idag var det fyrishov som gällde. jag , gloria , sara och alva skulle va där typ 2 där vi skulle möta de andra. eftersom jag skulle klippa mej halv 2 så mötte jag de på heidenstam. det blev stressigt innan jag skulle åka för både det ena och det andra. bland annat att glorias cykel hade fått punka (hmm vi har våra misstänkta) och eftersom jag har två cyklar så kunde hon låna en , men vi var tvungna att lägga upp en plan xD
mamma skulle skjutsa mej till heidenstam och då kunde hon ta en cykel i bakluckan och jag kunde cykla me en. sen ska vi träffas imoron så då cyklar gloria och sara till mej haha!
men iaf det va en del andra saker som hände som gjorde att det också blev stressigt men jag kom iaf till frisören och det blev väl inte så stor skillnad men det blev iaf  inte fult :)

så vi åkte till fyrishov och kom väl framme kanske halv tre... elr va skriver jag jag har ingen aning om när vi kom fram :P men när vi väl va inne så träffa vi therese midia sofi filippa banaz och isa där!
jag köpte en pommes frite tallrik till lunch , hade inte råd med mer (hur kunde jag då köpa en daim och kitkat på vägen hem sen då hahah) vi gick väl upp från vattnet vid halv åtta och gick typ kvart i nio - nio :P
sen åkte vi hem och jag kom hem vid halv tio och nu är jag skittrött , idag ska jag gå och lägga mej T-I-D-I-G-T!
skööööönt!

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0