jag har ONT

shuu

hos tandläkaren var det lite scaary.. inte satt det gjorde ont elr så , men de stoppade in äskliga saker i munnen och gjorde såna där saker som de gör på excorsisten hahahaah :P men som sagt , det gjorde iaf inte ont. men det verkar tyvärr bli så att de pressar in en tandställning i min mun .. läskigt

men den där tandläkaren låg i stan så efter ville mamma in på myrorna hahha , sen köpte vi glass och satt vid ån , mysigt :) gloria skulle möta rebekka i stan , men rebekka var försenad pågrund av en mycket läskig olycka med bussen (hon skada sej inte) , så då vänta jag me gloria i typ 10 min sen kom rebekka ! då cykla jag och mamma hem och efter lite omständigheter va jag och emma me varann :) vi solade , baka hallonpaj som vi skulle äta senare , gjorde hallonmilkshake haha. men senare skulle emma på nån match på studenternas så då gick jag hem till mej. jag började känna mej koonstig och åt inte så mycket till mat. jag kände mej sämre och sämre och jag och emma som tänkte sova hos mej idag :( jag känner mej fortfarande konstig... men men , emma kom till mej och vi satt länge på min altan och prata ;)

amorgon ska jag kanske åka till boländerna hahah xD


Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0