"vår bilchaufför , vår bilchaufför , hon har fått en hjärntumör.."

Nu är jag alltså hemma från min faster i waxholm. kom hem igår på kvällen efter ett litet drama haha men det berättar jag mer om snart.
Det var väl ingen absolut toppensemester där , aså det va ju skönt och vi badade mycket och jag har blivit brunare haha . men min kalle var så duktig att när han skulle hämta nånting i bakluckan på bilen så lyckades han glömma nycklarna i bakluckan. så vi fick inte upp bilen. vi höll på och trassla me det men sen ringde vi nån som kunde fixa det , och vi fick upp låsen , men de var förstörda efter att vi hade försökt få upp de ... zuck :P
på vägen hem stanna vi till hos farmor och köpte billig choklad i en affär :) på vägen däritfrån , på E4:an , började bilen plösligt låta konstigt , det blev värre ovh värre på några sekunder och tillslut fatta vi att det va.. punka på däcket :P så vi fick svänga av där , och det tog inte så lång tid att byta däck haha men lite försiktiga va vi iaf när vi fortsatte hemmåt ... :P 

är det punka så är det
image27 image28

rasmus och kalle tog tillfället i akt :
image29


jag och kusinen elin :D

image30

_______________________________________________________________________________

idag åkte jag till boländerna me mamma , köpte ett par gråa mjukisbyxor , funderade på att köpa ett par bruna också , men kom fram till att det hade jag inte råd me :P pengar aså...
sen pratade jag i telefon mycket idag och sen vid nio tiden HAHAHA tro det eller ej , bestämde jag mej för att gå ut och springa! gick inget vidare , som väntat :P

Puss&kram


Kommentarer
Postat av: sara

HAHAAHA kul ni har haft :D

2007-07-20 @ 12:55:57
URL: http://sariiih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0