vill att ni ska förstå , men vad händer då?

ååååå en SKÖN dag! har tagit det riktigt lugnt , knappt varit utanför dörren haha. men det va jobbigt imorse , vaknade typ 6 och kunde inte soman om :/ men vid 8 tog jag me mej täcket och kudden och la mej i soffan. efter ett tag somna jag och sov till 11 iaf  :) det är faktiskt ganska tråkigt när man tänker efter , att alltid behöva äta frukost själv .. eftersom de andra i familjen har ätit för länge sen , nån gång ibland kan jag iaf få sällskap av storebrorsan , men han brukar vakna senare än mej haha :P åt frukost framför mumin. sen har jag inte gjort så mycket mer alls , tittat på teve , läst , suttit vid datan , pratat me gloria. japp , det va nog allt :P

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0