baggy baggy

IDAG har jag varit på stan me gloriaa , tessa och sara. jag letar och letar efter baggy jeans men jag hittar aldrig några som jag är nöjd me ... haha lägg gärna in en kommentar om du vet nåt ställe me fina :P aja vi får se jag kanske hittar några imoron :) jag åt två glassar på mcdonken och tog mej en funderare på om jag skulle köpa en till , men det blev icke så.
sen åkte jag hem och åt , sen vid halv sex stack jag igen till sara och vi åkte till gloria och sen bar det iväg till 4hgården haha XD riktigt myysigt ställe. efter nån timme gick vi till gränby köpte lite saker sen tillbaks till 4h ett tag men sen skulle sara hem så vi följde henne en bit , sen gick jag & gloria hem till henne. till gloria asso :P
japp , sen har jag inte gjort så mycket mer ..

see u later alligator :D

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0