det är våran mick :)

har äntligen hittat ett par baggy jeans :D i tisdags tror jag det va , då jag va på stan me alva :) de där jeansen made my day! sen köpte jag två linnen på bik bok .
Idag är en "slappdag" elr vad man ska säga. har inte gjort så mycket , ingenting faktiskt , som är intressant. spelat sims , pratat i telefon , duschat. men jag tror jag ska till gloria snart , när jag har klätt på mej :P 
prata i telefon till 2 i går natt men gick släpade mej ändå upp elva , åt frukost och tittade på "mumindalen". aahh va jag älskar det programmet! 
min data är bättre nu föresten , mycket bättre. hahahah nyheten som alla väntade på :P 

bläää blää imoron är det midsommar och jag och min familj ska åka upp till "ockelbo" ( var ligger det?!) och fira. KUL ! hur jag än försökt slingra mej ut detta så mååste jag följa me för att "umgås me familjen". pyttsan , jag kommer ändå bara att sitta inne i rummet de där två dagarna och vägra att komma ut! mohahaha

hoppas du får en trevlig midsommar och en fortsatt trevlig dag :)

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: gloria

ha så kul i OCKLEBO ;D

2007-06-22 @ 12:42:50
URL: http://www.gloriaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0