efter några dagar skriver jag igen :)

igår var det som nog många vet skolavslutning för Brantingskolan! hillevi var frisk igen (var hon nånsin sjuk? en gåta) och på bästa humör för vår cabaret! vi hann träna lite innan publiken kom men det va inte mycket hahah så första föreställningen var närmare sagt en katastrof , vi skrattade mycket åt både det ena och det andra :D men jag tycker synd om den stackars uttråkade publiken som fick sitta och hålla sej tills den dryga teatern var slut.. kan inte varit kul. niorna fick det väl lite bättre , men den var fortfarande lika dryg :P hillevi blev nog ganska så besviken..        
vår "kära" engelskalärare åsa tog pension...    JIPPIEEEE! :D
ingen sommarkänsla alls i luften , så det tog ungefär tills idag som jag börjat fatta att det e SOMMARLOV! inte för att det e nån sommarkänsla nu heller då men men...
iaf , sen spela jag gotlandsspelet (ungefär som monopol för de som inte vet) från typ tre till sex, inte för att vi hade spela klart utanför att man ALDRIG orkar spela klart det där spelet! vid typ sju halv åtta cykla jag till gloria och åkte förbi sara på vägen , vi tre gick till gränby och köpte glass och letade kläder haha XD kom hem vid typ halv elva och sen rååka jag prata i telefon till 12 vilket inte var så bra eftersom jag skulle upp tidigt till älskade FREDRIKA BREMERS skolavslutning som var idag , gick upp halv åtta bara för det och var väldigt trött för jag rååkade som sagt prata i telefon till ganska sent... men det var trevligt där , men vår sexa måste jag säga var bättre ;D
från det ena till det andra , börjar inte alla bli trötta på människor som stirrar och tittar snett på en?! varför ska man hålla på så?! feeett irriterandee.
vid halv två tiden idag åkte jag och emma och handla på gränby till imoron då jag ska upp ganska tidigt IGEN, för vi ska ha en gooooooood frukost som vi tänkte cykla nånstanns och äta ute i naturen , men vi får se hur det blir me det, för om vädret e detsamma kan vi lika gärna äta på min balkong XD... emma gick hem för en stund sen och nu ska jag lyssna på musik :)

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0