"för vi har tagit studenten fan va vi e bra.."

okej JAG har icke tagit studenten , men man hörde den där sången sjungas lite överallt , den ekar i huvet liksom :P detta har varit en busy day aså , den började rätt lugnt , jag var väldigt trött eftersom att jag spelade ett speciellt spel (vill inte avslöja nåt namn) till ganska sent. iaf , efter ett tag blev det full fart, det skulle fixas och den skulle ducsha och det skulle slås in, farfar kom kl 11 och sen satt vi iaf i bilen på väg til fyriskolan! proppfullt med folk var det såklart , och varmt varmt VARMT. men till slut kom brorsan rasmus och vi grattade honom och klick klick alla skulle ta foton :)  vi åkte hem och efter ett tag kom min faster och hennes familj , farmor, en kompis till pappa och hans GULLIGASTE unge, och vid sextiden kom rasmus för han hade firat hos sin mamma innan. han öppnade presenter och det ploppade upp pengar i varje grattiskort, jag kan ju bara säga att jag blev lite avundsjuk :/ nu har nästan alla släktingar åkt, rasmus har stuckit för att festa loss och kvar är min familj och pappas kompis :)
som att nån bryr sej ?! aja läs om du vill (a)

puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0