hata data :P

mitt internet e heeelt konstigt så jag kunde inte lägga in mitt inlägg som jag skrev igår , det här inlägget e från IGÅR :

sha sha.

JAG HATAR BLOGG!! varför måste den vara så fucked up?! jag ska försöka skriva samma sak som jag gjorde innan , men om det försvinner igen så skiter jag i det! som att nån bryr sej haha :P

i helgen har jag varit hos mormorn min! jag har ätit , ätit , varit på stan, ätit , och ätit lite till :) mycket godis och mycket kakor :P mon mormor e ganska ond faktiskt , hon gör satt jag äter mer :
ta mer du cecilia, du har väl inte ätit så mycket? joo ta mer, här e en bit till!
hahah men mormor e snäll hon :D
kom hem vid sju och åkte till glorraan me sara och hennes nya cykel blev lite avis faktiskt när jag åkte där på min röda lilla "killimanjaro" hahah :P

kom hem nu vid halv elva och har fått mina små damputbrott på min data som leker så perfekt men som egentligen hänger sej hela tiden och internet ska vi inte ens prata om!! men jag överlever hoppas jag... :P 

usch ibland e livet svårt. man står mellan svåra val liksom. man vet inte vad man ska göra , fast man vet vad som e det rätta. Man e rädd för att förstöra nånting. Nånting som man inte vill förstöra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0