jag känner igen ditt skräp.....

heejsan människor

idag slappade jag till klockan 3. satt vid datan , titta på tv , läste.. ja ni vet..  som sagt , klockan 3 klädde jag på mej :P eftersom jag inte hade nåt bättre för mej följde jag me mamma och pappa til 4h gården för att hämta kalle som går där på läger! vi tog våra cyklar och jag och pappa tävlade på vägen dit , när vi kom fram var kalle alldeles VIT!.............. haha där blev ni RIKTIGT rädda va?!!? det var för att de hade haft mjölkrig :P men sen åkte vi in till stan för där skule kalle klippa sej. hahah frisören undra om pappa inte också ville klippa sitt långa lockiga hår (som han faktiskt hade borstat innan vi åkte :P) , pappa gick me på att toppa håret haha :P så jag mamma och kalle åkte hem i förväg.  de skulle stanna och hämta några saker på vägen så jag åkte före hem (utan en tanke på att jag inte hade några nycklar , som KAN va bra om man vill komma in i huset också) så jag fick sitta på altanen och vänta , det tog inte alltför lång tid tills de kom :) men när pappa senare kom hem va han itne nöjd , han tyckte han såg ut som en fotboll.. fråga mej inte varför.
men nu har jag pratat mycket me min gamla engelska kompis FAISA , really fun :)

Puss&kram'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0