min lilla prolle.. :)

har precis duscat och jag har läst nånstanns att det är bra för ansiktet om man tar på mjölk och vatten , ska jag våga prova..? verkar lite läskigt :S ...aja vi får se hur det blir me de.  Igår var jag på fjällnora me mamma och kalle! riktigt varmt och riktigt härligt! när jag kom hem vid fem så hann jag bara sätta foten innanför dörren innan emma kom :) och vi .. jaa jag kommer inte ihåg va gjorde just då , men senare på kvällen gjorde vi fruktsallad och bada i hennes pool till kvart i elva :) skitkul!
Idag haha va jag me emma igen och rasmus ar i färd med att installera min webcam när hon kom! hahha ojoj så många bilder det blev! vi hade vattenkrig och sen skulle vi gå och köpa frukt till en fruksallad (en till haha) men de hade inget :( så det va bara att gå tillbaks i hettan.. bäl hemma igen låg vi bara helt döda på gräsmattan ett tag tills vi gick in till mitt rum igen och tog lite fler bilder haha :P senare gick vi hem till henne och baka kladdkaka , badade i hennes legendariska pool och åt kladdkakan :) nu sitter jag här och har fortfarande inte bestämt om jag ska prova det där me mjölk och vattnet...

puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0