"ockelbo"

hejsan

äntligen är jag borta från ockelbo. usch , det var tråkigt och tråkigt och inte kul och jag längtade mest bara hem. Jag sakna min data :P gissa hur många myggbett jag fick , över 30! du läste rätt , över 30. INTE roligt , de kliar fortfarande! Men haha på lördan åkte vi ut i en skog och tappa bort oss i de mörka , tjocka norrländska , djupa skogarna :P och jag fick köra väspa också , det va kul :) 

när vi ÄNTLIGEN kom hem gick jag en kortis till emma , sen stack jag till gloria. hp nördar som vi är har vi såklart reserverat harry potter biljetter till den 13 juli , PREMIÄR xD kan knappt vänta!
sen prata jag i telefon till typ 2 :P

vaknade halv 12 idag och steg upp , tittade på mumindalen (såklart) , hann sola lite och duschade sen. vid halv tre stack jag och sara till gloria och vi satt ute och pratade och hade trevligt :) klockan 6 stack gloria till sin pappa så jag åkte hem och åt , sen har jag suttit vid datan me rasmus i ganska många timmar :P

image3 
detta händer när gloria och cicci får syn på en tvättstuga.. sniff sniff

ha det gööttt

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0