om du inte har ett liv , läs min blogg..

tråkigt väder idag.... haha nu låter jag som öberg :P men igår va fiint väder iaf ;) då va jag och bada me mama och papa på storvad om nån vet var det ligger , men vi var inte där så länge. sen åkte vi till 4h , söötaste kaninungarna!
I'm in löööv...
sen kom vi hem och då gjorde jag inte så mycket..
nu är jag ensam hemma , det är så skööönt ibland! jag har "stretchat" (stavas det så?) lite :P och ätit frukost.
asåå alla sover nog nu , jag har tråååkigaste livet juu.. inget händer



image7
Jag älskar mina coolingar...

Kommentarer
Postat av: sara

haha nä öbergs tal är myyycket längre xd !

2007-06-27 @ 14:18:22
URL: http://sariiih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0