"sexy thing..."

Japp , idag har jag spenderat det mesta av dagen på stan. kom hem nyss och jag räknade ut på bussen hem att jag varit på stan i 8 tim och nästan 30 min om jag räknat rätt! åkte in halv ett där jag skulle möta sara utanför åhlens och där började en lång jakt efter flip flop, shorts, tights och grejer. Kl. tre var det dags att möta familjen på alexanders och äta pizza , mums. jag måste lära mej att jag inte kan äta en hel pizza , jag får ont i magen av det! men det är ju så gott... fem kom sara tillbaks till stan me gloria ! hahah vi skulle gå på bio , men hade väldigt svårt att bestämma oss vilken film vi skulle se , men tillslut blev det spiderman 3. vi köpte våra biljetter men eftersom vi hade tid kvar gick vi ut till ån tills filmen skulle börja , men det blev en kort stund på grund av några desperata killar... klockan blev tio över sex och filmen skulle börja , den var VÄLDIGT bra . jag ger den... 4 stjärnor hahah XD
men nu ska jag duscha , ha en trevlig kväll (:

puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0