snark...

aboou jag fick precis ett meddelande på myspace från en gammal klasskompis, FAISAA :D  hon flyttade till england och ingen visste vad som hade hänt me henne, men hon veerkar på bra... jag blev riktigt paff när hon skrev.
ååå igårnatt jobbigaste natten! somna inte försen 4 på morronen :/ ike roligt... hahha jag blev helt konstig gik ut i trädgården typ 3 för att lyssna på fåglarna... hmm
JAG-HATAR-CARL VON LINNE!! asåå snälla lägg ner den gamla guben , han är DÖD! idag tränade vi i typ två timmar till en fucking linne-cabaret , och vi i kören gjorde typ ingenting , gick upp på scenen nån gång iblnad men annars satt vi bara där och titta på... suck.
vi fick sluta tidigare iaf, och vandrade hemåt. hemma bestämmde jag och alva att jag skulle komma till henne och vi hade vattenkrig :) hon e en ond jävel ,  fick byta kläder pågrund av hennes vattenslang :P men men , sen har jag suttit vid datan , och stekte ägg för en stund sen XD

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0