thomas? .. thomas? thoooomas?

haha idag åkte jag ut till stället där det alltid händer saker , VATTHOLMA xD 
men jag va me gloria där och först va vi lite tråkiga och spelade sims , ÄVEN fast det va kul :) vi blev ganska trötta efter en så slitsam sak så vi gick ut och satte oss på glorias altan och pratade och vi letade efter färska jordgubbar :P efter ett tag insåg vi till vår glädje att det började REGNA! för vi gillar regn , när det ändå är grått och tråkigt ute kan lika gärna himlen ÖPPNA SEJ! det regnade mer och mer och vi sprang runt och skapade oljud i det lilla samhället vattholma! när regnet började dra sej tillbaka gick vi in , dyngblöta , och hjälpte till lite me maten.

vi åt och SEN var det dags..... för att uppleva  gamla minnen med vår mick och våra gamla mickprogram :D vi tittade mycket på våra gamla klipp , jag tror nog jag tycker hp grejen va bäst asåå!  men vi hade inte tillräckligt med fantasi för att komma på nya ... klipp aså :P men vi gjorde iaf en smått hahha mycket konstig video där jag kom flygande in från förnstret och grejer , vi har iaf lite av gamla takter kvar ;) det e bara att inse att vi är och föralltid kommer va trogna harry potter fan! och vi tog massa webcam bilder också , där trollstavar och mystiska saker blandades in... 
sen var det dags att ta den smått  MYCKET konstiga vattholmabussen hem .. den och jag passar inte bra ihop aså.

e vi inte gulliga haha?

          

                                                               se och njut ;)

Puss&kram
                                                                                    


Kommentarer
Postat av: Gloria

guud va söta vi är ;)

2007-06-29 @ 02:18:44
URL: http://www.gloriaa.blogg.se
Postat av: sara

söta bilder (H) älskar er

2007-06-29 @ 12:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0