trasero ;)

ännu en varm och skön dag :) skolan var som vanligt , men jag måste lära mej reagera på mitt namn hahah sorry guys :P och vi slutade klockan ett , för att niorna skulle ha fest på kvällen och lärarna skulle fixa , så det va ju skönt! efter skolan stannade såklart jag sara gloria till vid gräsmattan för att vila (ni kanske märker att vi behöver träna lite på konditionen..) vi började spå oss igen men tröttnade snabbt. det blev ett till stopp vid den legendariska "drogbänken" , men vi satt icke där så länge. när jag kom hem var mamma i full gång med att fixa till imorron , då min käre storebror tar studenten! mohahha och jag får ledigt hela dagen och missar teknikprovet (6) :D Jag gick till emma och vi hängde lite hos henne tills hon skulle på match! vid halv nio tiden kom min andra käre storbror från lund och vi fikade och hade trevligt :) emma kom och frågade om jag ville ta ett kvällsdopp i hennes pool , men just då kunde jag inte så det får bli en annan dag!  nej , nu borde jag kanske umgås lite me familjen ,

puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0