tvättstuga elr bensinstation?

jag älskar nationaldagen! vare då gustav vasa blev kung? väldigt bra , för då är vi lediga imorron :)
idag började skolan ganska irriterande , vi hade hål från syslöjden. hahah okej det e ju SKÖNT , men när man ändå har släpat sig till skolan tidigt på morronen så blir man ju irriterad när man lika gärna kan gå hem igen. men men, jag sara gloria växlade mellan bänken i skuggan och bänken i solen. efter ett tag började engelskan och bla bla dagen flöt på som vanligt i stekande het sol... efter skolan vilade jag gloria sara oss ett tag i skuggan på en gräsmatta och spådde oss! ja ni vet , ett grästrå och nåra alternativ och så... :P   hemma har jag inte gjort så mkt , växlat mellan datan och trädgården. nyss åt jag en glass och nu mår jag illa... dumt av mej.


Puss & kram

Kommentarer
Postat av: sara

haha jag skulle nog välja en bensinstation :P

2007-06-06 @ 11:01:38
URL: http://sariiih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0