Alla förtjänar en andra chans, eller hur ?

hej

Tänkte skriva blogg igår, men det gick typ inte, verkade vara fel på sidan :( men nu funkar det!
Helg, helg helg! Superskönt.
Dagen började med svenska, och nu ska vi tydligen skriva en egen deckare! Jisses , jag e TOM på ideér.
På so:n kunde inte tanya låta bli att berätta om hur dum hon tycker jag e för alla och mitt lilla misstag haha x)
Jag hann äta lunch i skolan, sen var det dags att åka till tandis. Börjar bli en vana att skriva det här haha. Nu är äntligen tandställningen klar på överkäken! Behöver inte åka tillbaks dit på länge!! Hur naajs e inte det ?!
Sen blev jag tillbaks tvingad till skolan av mamma, då vare spanska. Det hände lite grejer under dagen, saker som jag sitter och funderar på nu. I längden är det ju alltid så att ärlighet varar längst eller hur ? Om sanningen kommer fram från början blir det alltid bäst tror jag. Men nu är ju inte världen så enkel tyvärr..
Efter skolan pratade vi me emilia och cicci ett tag, och emilia kom på att nu va det helt plötsligt bara en timme kvar tills hennes tåg till dalarna skulle komma , och hon hade varken packat , duschat eller gjort sej iordning på nåt sätt! Så hon fick bråttom hem och jag skulle till stan och gloria och sara hängde me. Jag har börjat leta efter julklappar nu, köpte faktiskt till några personer nu :) vi tog bussen från stan till gränby, där köpte jag en julklapp till mamma också! Då var liite av julklapparna och presenterna klara.. Men I still gotta long way to go.

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0