Cecilia Frida Elin Lisa

shuu medans jag skriver sitter emma i soffan bakom mej och läser frida haha.
Den här dagen vaknade jag klockan nio faktiskt, åt nybakat bröd, klädde på mej och kom iväg me kalle och mamma klockan ELVA ;O vi åkte till skopunkten och utnyttjade ta 3 betala för två! Det betydde ett par vinterskor till kalle och två till mej :) Vet inte om jag e helt nöjd, kanske ska byta nåt par haha vi får se...
Kom hem, slappade med gitarren haha, glodde lite på tv me pappa, sen kom emma! Vi åkte till stan, på storken var det fullt så då gick vi till ofvandahls (stavas det så :S) som jag egentligen inte gillar, och tog en fika där. Blev lite illamåenade av min kaka men god var den! Vi kom hem och mamma tyckte jag borde äta mat men jag nådde fortfarande illa så det fick bli senare. Jag och emma tittade på "linas kvällsbok" och sen vid halv åtta var jag ändå ganksa hugnrig så jag gick hem och åt. Nu har vi typ rockat loss till sing star skitlänge hahah men jag ska göra iordning lite grejer för vi ska nämligen sova över hos henne nu ;)

Good night my friend!

Kiss&hug

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0