öhhm läxor ?

hej hejsan,

jaa nu va det ju ett tag sen man skrev! Borde bli bättre på det.
Sitter och plattar håret nu medans jag skriver, iisch måste klippa mej det börjar bli slitet.
Idag va en låång skoldag, lika tråkig som alla torsdagar, pissiga lektioner och vi slutar halv 4. Men då e det ju bra med vänner som lyser upp dagen :) Idag lottade vi alla vi tjejerna om vem man skulle ge julklapp till , aså om man köpte till alla skulle det gå liite för högt över min ekonomigräns, och det skulle det göra för alla, så vi lottade! Nu ska jag köpa julklapp åt cicci sandman haha, vi får se vad det blir...
När skolan entligen sluta åkte jag in till stan för att eventuellt köpa två tröjor efter som e stort HA behov hahah. Mötte alva där och vi gick runy i lite affärer men nu är två tröjor köpta, fast jag vet inte den ena kanske jag ska lämna tillbaka.. Vi kom hem vid halv sex, lagom med tid att hinna göra sej iordning och äta och så till teatern. Vi hämtade upp alva haha och vi hade ansiktsmålning på teatern! hahah vet inte om jag vågar lägga in nån bild , vi ser lite för konstiga och läskiga ut x/

Godnatt sweet dreams

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0