Halloweeeen

hejsan

Alltså hemma från mormor igen! Har säkert gått upp typ tio kilo äfter allt jag stoppat i mej :P det e alltid så sorgligt att åka från mormor, hon blir skitledsen när vi åker..

När vi kom hem ikväll nu och jag hade ätit ringde sara, hon och jenny va på gamla uppsala kyrkogård, hahah skummisar. De va typ skiträdda och jag tänkte att jag kunde ta min cykel och cykla iväg i blåsten, regnet och mörkret. Jag kom dit och vi skrämde upp varann med de allra konstigaste sakerna!
Vi gick runt där mellen gravarna och bestämde oss för att gå till disagården, men den va stängd :( haha.. den såg riktigt läskig ut i mörkret. Sen vid nio var det slut med spökvandrigen höhö och medans sara och jenny fick skjuts i en varm bil kämpade jag mej hem på cykeln.
Men ett perfekt halloween firande vää haha ?!

Usch har ätit alldeles för mycket oliver, har ont i magen :P

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: faisa

ooooooh, scary!:P

2007-11-02 @ 20:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0