A wote fore Daley is a vote for democracy!

sha.

Igår åkte jag till gloria efter att ha varit på kulturnatten i regnet ett tag bara och kollat in musikhuset och ätit piroger!
Vi började me datann hahaha , fast det ska man inte göra , beroendeframkallande!
Sen åt vi en underbar fisksoppa , haha mycket underbarare än va de låter! Vi gick ut för att få lite luft och sen när det börja bli mörkt började vi fantisera lite otäcka saker haha och det börja bli kallt så vi gick in !
Vi hade tänkt kolla på pocahontas , xD , men teven va upptagen så vi gjorde väl nåt annatn , vad kommer jag inte ihåg.. Men sen fick vi äntligen teven och vi tittade på filmen och lyssna på den underbara låten om och om igen haha , sen bytte vi om allt sånt sen vet jag inte riktigt när vi la oss , men vi la oss iaf inte hade laptopen som sällskap :P så klockan tittade på och sen stängde vi av datan men natten e ung haha vi låg och läänge tills gloria somnade tvärt. haha så då var det väl dags för mej att sova också !
Vi vakna vid typ elva och när gloria gick in och duscha läste/satt jag vid laptopen , sen åt vi en mycket smarrig frukost tillsammans me familjen hennes !
Senare gick vi ut ett tag , sen började vi laga vår efterlängtade mat , men som i slutet inte blev så efterlängtad haha. Vi tog fram bulgur , quorn och nån sås som verkade supergod. Qournen blev god , men sen när vi hällde i såsen i stekpannan tyckte vi att den såg så tunn ut , såsen alltså , så vi skakade om mjölk och mjölk och hällde i , precis som hennes pappa brukade göra haha , bara lite för mycket :P så den blev till en äcklig slemmig klump alltihop hahahah ooh vi e ju bara bäst! Men sen kom hennes pappa till undsättning och räddade våran mat så gott det gick , och den blev god!
Sen sjöng vi singstar ett tag men min buss kom sen så då blev det ett sorgligt farväl därifrån :(
Men nu måste jag gå ,

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0