"En fin guzzilago"

hejsan svejsan.

Nu e jag alltså i glorraans crib! Har sovit över här och nu har vi precis ätit frukost, mm baguette... stavas det så :S e inte så bra på det där me franska haha.
OJ juste snart måste vi typ träna till so provet som är nästa vecka, det vill jag inte misslyckas med!
uuuuh vad det ee skönt att va leedig! Vi ska väl kanske gå på bio idag, elr imorron. Aså jag gloria sara.. Såklart haha! Det blir nog ett öga rött som vi ska se :)
Jaao igår va alltså sista skoldagen för denna vecka,  den började me att det va hål från hemkunskapen, och att vi inte skulle börja försen halv TOLV, vilket va skönt, men det fick konstiga konsekvenser.. :/
aja , först planerade vi me cicci och malin att åka till stan , men sen orka vi inte så de åkte , men gloria låna ciccis cykel så vi åkte hem till mej ;) efter en lång och jobbig väg var vi ÄNTLIGEN framför min ytterdörr! och den var låst.. ja men varför tog jag inte bara fram nycklarna då ? FÖR ATT JAG HADE GLÖMT DE I SKOLAN!! jahaa.... vad gör man då då ? vi satte oss på altanen , men sen hahah tog jag tjuren i hornen och tänkte att nu åker jag till skolan och HÄMTAR nycklarna! Jag låste upp cykeln och trampade iväg, men behövde inte åka långt alls för då visade det sej att rasmus ju faktiskt hade nycklar så då behövde jag ju bara åka till honom och hämta! Gissa om jag blev glaad :) Så då stanna vi hos mej ganska länge tils vi va tvugna att åka tillbaks till skuulan ! På mattelektionen räknade jag, men på engelskan blev det inte mycket jobbande eftersom det kom fram mycket tråkiga saker , och jag var en del av det , och det var så taskigt.. Men nu är det bra iaf, kanske inte allt, men mycket!
Sen sluta vi kl två för vi hade ingen bild, shoho :D

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0