Etan, eten, etyn!... typ

Hej.
Hahah jaa nu har jag väl äntligen lärt mej typ ordningen och jag vet inte vad i kemin, tack vare att rasmus förhörde mej! Kemi är nåt som man aldrig blir klok på hahah, elr hur ?
Idag var det en lååång och jobbig dag, som alla torsdagar är! Nu har jag iaf lyckats få mvg på tre idrottslektioner, haha fast det fick väl typ alla...
Juste , vi hade ledigt från slöjden idag! I fortsättningen är det nog bara att kolla på väderleksrapporten så vet vi om dvi e lediga eller inte haha , elr hur ?
Aja , efter gympan , som va den sista lektionen för dagen , cyklade och G o S till donken medans jag tog min cykel , åkte till sara och tog bussen in till stan där haha! Där köpte jag ett par svarta jeans och en halsduk ,  som jag hade reserverat igår när jag va på stan me alva ! Köpte också en väska , och en bärbar telefon haha , fast telefonen va förstås inte för egna pengar!
Sen åkte jag hem och var väldigt hungrig , som tur var fanns det mat kvar till mej! Rasmus förhörde mej på kemin och sen gjorde jag matten också! hahah jag börjar bli bra på gitarr föresten ;)

Hej då,
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0