everybody goes: weeeeeeeeeeeeee!

tjena tjena

Såhäär KUUUL igår !
Vaknade vid tio haha sara rignde precis då och vi snacka om när vi skulle till vaksalatorg och så...
Jag kom till sara typ halv 12 och vi stack till gloria och därifrån gick vi till stan :) haha det var riktigt längesen jag va på vaksalatorg , på lördagarna aså , och det va riktigt kul!
hahahha jag och sara blev kära i en lite annorlunda gammal tändare som inte funka (?!) och en typ vad säger man ett smycke som man kan ha foton i typ medaljong haha , vi fick båda för 10 kr så det köpte vi minsann att dela på ;D vi e konstiga aså.
Sen gick vi runt och stannade länge vid ett ställe där de sålde disneyfilmer för 10 kr ! Sanna disney fantaster som vi är köpte jag två filmer , aladdin och lejonkungen , sara två filmer och gloria tre haha. Vi är KONSTIGA !
Sen var det dags för mej och sara att ta ut pengar så vi gick till stora torget och gjorde det , sen gick tillbaks till vaksala och köpte supergoda piroger haha! Och donuts och läsk och så hahahhah.
Sen hitta jag en superbillig hpbok på engelska för bara 25 kr , och sara köpte den! Den måste jag låna..
Sen åkte jag hem , åt , packade lite , fixade mej och sen gick jag till sara och vi mötte gloria vid hennes busshållplats! Jag hatar det nya CP busssystemet!! Bara för att bussen åkte för långt fick vi springa SNABBT för att hinna i tid till att träffa sally utanför stadsparken fem över nio , och fick vi springa ännu mer för att inte missa glorias brorsaa AKI uppträda , men vi missa bara en låt.. Han e sjuukt bra aså! Men han uppträdde inte så länge , så sen gick vi till stationen och tog den helt underbara *host host* bussen till vattholma! Den kom och vi skrattade åt alla stationerna haha fråga mej inte varför , sara tog fram ett helt kakpaket som vi fick ha för oss själva hela kvällen mums mums haha. Så vi kom till gloria typ halv elva och det va ju ännu roligare eftersom hennes pappa inte va hemma! Vi åt mackor , juice , kakor och titta på film , men vid halv ett , ett var det nog dags att stänga av för tyvärr somna jag och sara i soffan hela tiden haha !
Vi åkte hem från henne idag och glotia stanna hos mej , sen åkte vi till henne och sen kom jag hem haha helgen har vart SÅ KUL <3

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: faisa

sounds like u's had a lot of fun :P haha

2007-09-05 @ 15:27:57
Postat av: Gloria

OM vi hade, haha ! :D hur mår du faisa ? längesne ja hörde från dig..

2007-09-09 @ 20:28:38
Postat av: faisa

e typ okej, i've got a cold :P

2007-10-06 @ 19:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0