Misty Amanecer, välkommen till världen!

ÄNTLIGEN kan jag lägga in bilder , låtar aa allt sånt på datan igeen! Efter att min gamla data krashat fixa rasmus så jag kunde lägga in de på DEN HÄR datan haha oj så sköönt! hahaha gud va man kan bli beroende...

Idag kom min farfar och bibbi hit! De kom typ tolv så jag fixa mej ganska tidigt och så.
Vi fika, sen åkte farfar och pappa och köpte några grejer, och jag va me emma ett tag! Sen åt vi jättegod mat, men aså nånting händer me min mage, efter allt jag äter får jag skitont i magen! Så jag la mej på soffan och sen kom rasmus och han börja lära mej spela gitarr , jag e vääärsta proffset nu hahaha x) sen var det dags för efterrätt men jag åt inte så mycket..
De åkte hem på kvällen och då gick jag till emma igen! Men eftersom hon ska up SJU jaa KLOCKAN SJU imorron så hann fick jag gå hem nu haha.. :(
När jag kom utanför dörren var det så stjärnklart och fint så jag satte mej på trotoaren ett tag hahah kalla mej konstig , men det va jättemysigt , bara lite kallt!

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Tezzie

hm... det där med magproblemet känner jag igen alltför väl.
har sprungit hos läkaren sen jag var liten och de har inte fattat vad det är för fel.
ett tips till dig är att fixa magkatarrs tabletter och testa om det går över.
de är reseptfria så du borde verkligen testa

2007-09-15 @ 22:21:55
URL: http://Royalblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0