Vad skulle du göra om en satellit föll ner på dej ?

Hej.

aså jag har mått så koonstigt hela helgen! Och veckan haha :P  Min mage har blivit mycket bättre, men nu e jag helt tröött och jag orkar ingenting. Så idag e jag hemma från skolan, riktigt skönt..
I fredags var det skolfotografering, vi hade skitbra fotograf från england haha. Jag belv väl ganska nöjd me mitt foto tror jag :)
Lördags kom framor och hennes syster, jag stack iväg en stund och va me emma och alva , men sen kom jag tillbaks haha, men efter maten mådde jag helt illa och så aså och yr, och jag e fortfarande det! skuumt....
Så chiillade jag bara , och samma sak blir det väl idag, ffett skönt!

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0