Skavsår. Det hör till våren. Tyvärr


Nu ska jag skriva några rader jue. Märkte nu ikväll att jag fått lite färg på kroppen - braa ;) och att mina läppar blivit sjukt torra - inte lika bra. Men men, man kan inte få allt x)
haha jag låter som en nörd, men jag är trött och vem vet ? Detta kanske är just jag!
Idag efter skolan åkte vi tjejer in till stan. Köpte på mig lite grejer som jag behöver och några köpte konfakläder. Efter att några åkte hem slutade det med att jag, emilia, sara och amanda hängde runt vid stadsparken och sola, men vi gick också genom halva stan känns det som haha. 
Hoppas det här blir en bra sommar , elr jag menar såklart :

SOMMAR 08 SKA BLI BÄST!

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0