Där är snåårkråkan!

Tjennaa

Idag har vart en mysig dag. Träffade Emilia, Amanda, Sandman och Sara. Gloria kom på kvällen:)
De försökte göra en sånhär diadem-fläta på mig, men hm det gick väl sådär. Hahah roligaste tjejen, eller aa hon var väl ganska jobbig, kom förbi och börja bråka. Det slutade med att hon storlog och börja snacka om hennes kille och blabla. Hon mådde inte bra aså haha. 
Imorgon blir det The Voice 08'
Shoho haha! Ska bo hos Glorias brorsa Aleksi, med Sara och Gloria. På själva konserten kommer vi nog träffa en del andra som kommer dit ;) Blir skitkul hoppas jag!
Nej, måste nog sova nu, ska upp ganska tidigt imorgon.

Puss&kraam


Kommentarer
Postat av: gloria

jaa min bästa kompis xD henne är jag väldigt bekant med hahaha

2008-08-18 @ 18:44:35
URL: http://kisekkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0