"Hon är så gravid"

Hallu

Dagen började med att jag skulle hjälpa pappa med att typ ta bort några kanaler, som var helt onödiga enligt han haha. Såklart så lyckades vi ta bort typ alla kanaler, super! x) Men det fixade på sen iaf haha.
Senare kom Alva med Smylla i kopplet och vi gick en ganska långpromenad :) Haha hon och jag har bestämt oss för att äta nyttigare, men när vi kom hem var vi såå sötsugna! Men då var vi smarta och gjorde vår egen glass shoho! Mumsigt.
Sen kom Gloria och Sara, och vi väntade tålmodigt på Kelson och Leo som kom vid åtta haha. De kom efter ett tag och efter lite tjafs bestämde vi oss för en film. Senare gick vi till Max, fast Kelson och Leo åkte hem på vägen dit. Eftersom jag var den ändå som hade pengar köpte jag två mellan pomme frites som vi hällde ut på en bricka och delade på;) 
Nu sitter jag här med Gloria och Sara bakom mej. De snackar just nu om hur kul det är att reta Leo hahah. Nej, nu ledde samtalet vidare till Tokio Hotel såklart. Haha.

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0