It's raining men

Shohejsan

Nu är jag hemma igen, har varit i emmas stuga nu i helgen. Sitter inne på mitt rum nu och lyssnar på lite Tokio Hotel (surprice?). På nåt konstigt sätt har en ny hög med påsar och ouppackade väskor samlats på mitt golv. Hm. Det är problemet att jag hatar att packa upp! Att packa kan ju vara ganska kul när man ska nånstanns och så, men inte när man kommer hem ju, suck. 
Idag efter att jag kom hem åkte jag till Gloria. Jag, hon och Sara satt ute på hennes balkong skitlänge och filosoferade. Det var mysigt :) Men sen när jag cyklade hem blev det andra bullar, jag blev heelt dyngblöt jue! Haha.
Imorgin blir det nog filmkväll med Gloria, Alva, Sara, Kelson och Leo haha! Hoppas nån tar med sig åt smaskigt.

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0