Ms Weasley!

Kom precis in nu haha. Eftersom jag är ensam hemma med kalle och först inte kunde hitta honom fick jag lite panik, men sen hittade jag honom i djup sömn i min soffa. Naaw, haha.
Har varit ute med Alva och hennes kompisar, kulkul, men såå kallt. Har bara varit ute nån timme eftersom jag sen fick skuldkänslor för Kalle och gick hem.
Tidigare idag har jag varit på bio med lite av tjejerna. Såg Mamma Mia. Den var jättebra. Haha började gråta nångång utan att riktigt fatta varför x)
När vi var inne i stan påväg hem, färgades himlen svart av massaaaa fåglar. Jag svär, hela Sveriges befolkning haha. Vi tog skydd under ett tak, men sen kom de tillbaka! Och till min stora, mycket stora förfäran fick jag lite fågelbajs i håret! Panik panik, men så fort jag kom hem till Gloria hällde jag diskmedel i det och tvätta bort det haha. Usch usch usch.
Men men, vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu aså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0