Übercool


Har precis suttit med huvet över ett hett ångbad haha. Det ska rena mina näsgångar - ska inte gå in på detaljer höhö. Känns lite bättre nu iaf. Usch jag vill inte vara sjuk, och jag vill inte vara hemma. Visst, jag  hatar skolan, man önskar inget annat än att vara hemma när man är där. Men jag klarar inte av ensamheten. I need civilisation! Människor! Haha. Hoppas hoppas hoppas jag kan gå till skolan imorgon. Missar så mycket också. Pray for me.
Sandman och jag har nu anmält oss till Ragga! Kulkuul :) Nu ska vi shaakaaa loss eller hur cicci? Hahah.


Önskar jag kunde uppdatera med lite bilder, men eftersom min data (buhuu) inte funkar så blir det inget... Eller hmm maybe some old shieet.

 

Du you remeber the nattmackor alvatross?;)

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0