Begravningsmusik

Hejsan, gloria här, min titel är begravningsmusik eftersom den här bloggen e ju heelt död... Fy skämms Cicci. Så jag tänkte skriva ett kort inlägg bara för att stoppa begravningen, haha x)
Jaa, jag och Cicci hade då kalas igår, det var riktigt mystigt faktiskt, det blev inte så många och inte så mycket leker heller bara för att vi alla är lata ungdomar på ett kalas, inte spralliga barn som det brukar vara x) Menmen, vi såg "Den lilla sjöjungfrun" och lekte iaf lite lekar. Vi fick fina presenter också! Gillade speciellt Ciccis födelsedagskort på Miley Cyrus även om inte Cicci gjorde det HAHA. Jag fick då ingen present från Cicci och Sara höhö, men jag och Sara gav världens finaste present til Cicci! En vacker handgjord tröja med massa intärnskämt och sånt :D Bilder kanske Cicci orkar lägga in senare haha. Iaf, sen så gick alla hem och jag och Cicci städa lite och hm... gjorde inte så mycket mer. Vaknade typ halv 2 och nu gör vi ingenting heller x) Ingen överaskning direkt. 
 
Coldplay <3



Gloria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0