"Däckad partyprinsessa"

Tjeniz

Igår var jag med Gloria. Det kändes som en evighets sen vi var med varann utanför skolan. Vi hade riktigt kul gick vi upp på taket med filtar och tittade på stjärnorna som bara ville titta fram ibland. Men det var mysigt :)

Haha idag har varit en smått galen dag. Eller i skolan var den väl inte så konstig (inte konstigare än vanligt iaf hah). Hål från matten igen haha (a) På gympan var det basket, kul kul även fast jag inte var i min bästa form. Synd.
Efter skolan var det dags för mig och Gloria att traska ner på stan för att leta praojobb. Vi var typ säkra på att få på Dragon palace efter att vi var där i fredags men icke sa nicke. "Tyvärr, pwlatsen är redan tagen"
DÖÖÖ!
Vi letade vidare men hittade inget. Dubbelsugsuck.
Sen kom Glorias pappa och hämtade henne, men jag var kvar och mötte Emilia och Tanya! Vad vi gjorde är jag inte säker på hahahha. Vi luffade runt bland affärer och flummade oss. På NewYorker var jag tvungen att köpa en tröja jag trodde var slut men sen kom upp igen. Men jag kanske ska lämna tillbaks den, inte bra för min ekonomi :/
Sen gick vi runt och träffa folk och vimsade runt. Tanya bjöd oss på smaskiga saker, typ kokosbullar och sånt :) Vi gick till bryggan och satt med fötterna i vattnet (det gjorde Tanya iaf haha). Där satt vi och flummade oss länge och jag vet inte hur många gånger jag tappa mina örhängen. Tyvärr var det dags för oss att senare åka hem. När jag äntligen hittade min cykel och började trampa, så (mitt på ett övergångställe) går mitt cykelstyre sönder. Gaah! Jag fick ställa den på stationen så får vi se vad som händer med den.

Varför denna fixering vid vikt och storlek? Det är fint att vara kurvig och rund.

Puss&kram ses på stan

Kommentarer
Postat av: Gloria

du låter som dockan :o

2008-01-29 @ 17:52:08
Postat av: Anonym

öööh var kommer den förolämpningen ifrån haha :o

2008-01-30 @ 22:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0