Trötta flickor

Heeej mina kära

Gissa när jag steg upp? Hohoh tro det eller ej men tjugo över sju vaknade jag och och gick upp dels för hörde jag att mamma var uppe, och dels för att mina mage kurrade och värkte av hunger. Och mamma serverade frukost, mums :) Anledningen till att jag vaknade såhär tidigt var för att jag gått och lagt mej klockan nio (!!), haha men det har sina anledningar det också.

I lördags sov tanya,glora,emilia och sara över. De kom hit vid sex och vid sju var alla mycket sugna på godis så vi traskade i mörkret och kylan iväg till heidenstam. Godis och läsk för 50 kr som vi hade skrapat ihop :)
Väl hemma satte vi oss i vardagsrummet och godiset försvann på några minuter, men vi satt och pratade till jaa kl två tror jag. Då ville vi minsann ut. Så vi gick till hängbroparken och var allmänt konstiga. Vi la oss i en hög på en såndär stoor gunga, men det ville inte tanya, hon sprang runt och försökte skrämmas. Det blev riktigt kallt där ute och våra stackars magar längtade efter nåt att äta så då var det dags att gå in. Haha vi åt mackor och drack te till fyra, och liite trötta var vi väl så vi gick ner för att lägga fram madrasser och sånt. Men ingen ville sova oo nej. Emilia ville inte ens lägga sej ner x) Klockan tickade iväg och vi pratade och pratade och pratade och vid sex-sju började väl tanya falla i sömn. Tillochmed emilia la sej ner. Nånstanns vid åtta började jag somna också, och jag betedde mej visst väldigt konstigt hahah. När jag vaknade kvart i elva sov tanya som en stock och gloria var äl typ vaken , men sara och emilia hade itne sovit en blund. Halv två åt vi frukost iaf och sen flumma vi väl bara.

Så jag har sovit som en stock hela den här natten.

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0