As I Am

Helgen med Alva ;)

Var bäst! Allt var riktigt riktigt lyckat. I fredags åt vi på Hardrock cafe, mums!
Och i lördags, ALICIA KEYS! SÅ UNDERBAR! Jag blev helt galen när hon kom in, och aa jag var galen hela konserten haha ;)
På söndan åkte vi in till stan. Först gamla stan, vi letade efter en affär och fikade sen där i nåt café. Sen gick vi in till "city" hahah och jag fick prova SUSHI för första gången. Jag var lite nervös men det var ju bara SÅ GOTT! Mätta och belåtna åkte vi sen och kollade på hennes nya lägenhet dit de ska flytta, riktigt fin!
Igår fick gå upp riktigt tidigt och ta tåget till Uppsala halv åtta. Det var lite jobbigt haha, men jag kom nästan i dit till skolan.
Nu är jag tyvärr sjuk (jag har varit det ganska ofta den senaste tiden suck) ögoninflammtaion och jättesvullen i halsen. Aja, jag mår bättre imorgon hoppas jag!

Puss&kram

JUSTE, jag har QUADRAPOP på min mobil, bye bye laddning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0