The circle of life

Halluu, glory in the house yaao, cici själv irrar runt.. eller hon och sara ska ner nu och hämta saras tröja ;P sara vågar inte gå ner själv, abou jag svär hon är VÄRSTA mesen, jag hoppade fram bakom fåtöljen hon satt i och hon vart asrädd, men vågade inte erkänna det (a). Haha, lilla söta älsklingen själv tihii. (v
För övrigt har jag blivit riktigt besatt av sims, efter som det går så himla bra för mig.. vann 75000 (a) haha, alla bryr sig.

Lite deprimerande kan det va med att kolla på gamla disney filmer, aso, de kommer aldrig komma tillbaka, vare sig det gäller den suddiga bilden, de så underbart målade figurerna och landskapen, eller vhs :( vi sörjer alla för det.. och att Afrika aldrig kommer vara så underbart som det är i Lejon Kungen.. suck, jävla naturförstörare.

Jag och cici masserade varandra med romantisk massage olja.. hahahhaha ;)

Men men, tiden tickar och vi måste leva på livets små kickar, så jag måste dra nu och sakta bege mig till sängen med mina bästa vänner och titta på film, snacka och kanske dansa lite haha (a) vi får se. Natten är ung! Igår somna vi typ halv 8, och vakna 12 nåt.. haha, latchare vi är.

image39   image40

Chao vänner kul att träffas, and always remember ; HAKUNA MATATA
/
glory

Kommentarer
Postat av: Faisa

aah...you look so pretty, the three of you.;)

2008-03-24 @ 19:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0